Tuesday 21 January 2014

Mahango

V Mahangu mě čekala dobrá zpráva. Setkala jsem se zde s Miadym a Elisou, které jsem v minulém roce navštívila ve vězení. Někdo zabil Miadyho bratra a do vězení tehdy zavřeli několik lidí z jeho okolí, dokud se neprokáže jejich nevina. Ve vězení byli několik měsíců. Na Elisu přitom doma čekaly 2 děti.

Čas v Mahangu se skládá z mnoha krásných okamžiků a setkání, která se nedají popsat. Je to třeba posezení na lavičce a popovídání s babu. Je to čas se sirotky – jednoduché hry, povídání, jejich vděčnost jen za čas,který jsem s nima. Je to společná radost s rodinou nad právě narozeným dítětem. Nebo večer, kdy se dívám na hvězdy a poslouchám žáby a přijde ke mně malý sirotek Jakobo, chytí se za ruku a ptá se, co dělám. A pak spolu hledáme na nebi tu největší hvězdu.


No comments:

Post a Comment